סולל תקשורת / פעמונים

אודות סולל תקשורת

 
 

סולל תקשורת / פעמונים תחומי עיסוק והתמחות

"תקשרת" - פרסום, יחסי ציבור והוצאה לאור - נוסד בשנת 1967, על ידי: צבי סולל (סוסליק) 1917 - 2010 נולד ב-בסרביה, גדל בתל אביב הקטנה; כותב ועורך, איש הומור ואמרי שפר, אוחז בעט ובהגה; ממייסדי "דן", דובר, מנהל ההסברה, יחסי הציבור והפרסום באוטובוסים; מראשוני הפרסומאים בישראל, כותב טורים בחרוזים, כותב ועורך כתבי עת וספרים: עורך האלבום: "יומן דן במערכת קדש" (1957); עורך הירחון: "במערכות דן" עורך הספר: "חפש את האישה" אוסף ציטטות בענייני נשים. מחבר ועורך הספר: "קל ואומר" ספר האמרות הישראלי = 4,200 אמרות כנף חדשות ומקוריות.
עוד על צבי סולל ועל הספרים
1. עקרונות, אתיקה, יתרונות:

 

  • המסר הפרסומי - מקורי, ברור ותכליתי; הקופירייטינג משכנע ומוכר.
  • המיתוג - הולם ומקדם המוצר; העיצוב והתקשורת השיווקית - תכליתית.
  • מעדיפים "אמת בפרסום", "סחר הוגן", פנייה ישירה אל הצרכנים.
  • כדי ש- כ ו ל ם יבינו בקלות וישתכנעו מהפרסום - אנו מקפידים על: כתיבה טכנית מדויקת + סדר הגיוני + שורות קצרות + שפה ברורה + כתיבה שיווקית משכנעת + קופירייטינג פרסומי מקורי + עיצוב מרהיב
  • העריכה מקיפה, טכנית ולשונית; גם ש-כולם יבינו, גם לפי האקדמיה:
  • ספרי ההדרכה והחוברות להכשרה מקצועית - ערוכים היטב ומעוצבים
  • גם עבור קטלוגים מסובכים -- מוצאים שיטות הגיוניות, נוחות להבנה
  • הוראות הפעלה ובטיחות, למכשירים ומערכות - נכתבות בשיטת "הבנת הנקרא" = כל הקוראים מבינים, זוכרים, יודעים להפעיל !!.
  • העימוד אופטימאלי, יש קישור ברור בין טקסט לתמונה, באותו עמוד.
  • העיצוב יצירתי, מושך תשומת לב; הרעיון הויזואלי תומך במסר הפרסומי.
  • הפתרונות מקוריים - גם כשהפרוייקטים מסובכים ומורכבים.
  • המחירים שלנו הוגנים ותחרותיים; מנצלים את התקציב ביעילות וחסכנות.
  • אחריות שלנו בכל שלבי העבודה - מהשורה הראשונה עד גימור מושלם.
  • שנים רבות היינו "פרסומאי צמרת", של חברות מובילות.. כישורינו הטובים - מוצעים כיום גם ללקוחות עם תקציבים קטנים ובינוניים
    2. השכלה / ניסיון / רקע - אקדמי, מדעי, טכני, שיווקי:
    אקדמי / מדעי הטבע (האוניברסיטה העברית ירושלים).
    טכני / צבאי (קצין קשר בכיר) שליטה ובקרה / מכשירים ומערכות.
    פרסום ויחסי ציבור - איגוד הפרסום הישראלי / האיגוד הישראלי ליחס"צ
    ניהול שיווק ומכירות - המכון לפריון העבודה.
    תל"מ / לה"ב / ניהול שיווק / מינהל עסקים - אוניברסיטת ת"א.
    MARCOM - נסיון בייעוץ וסיוע לפרסום ומיתוג, שיווק קד"מ ותערוכות לחברות בינלאומיות, מפעלים מוסדות וארגונים, עסקים גדולים וקטנים.
    יש לנו ניסיון יחודי בהייטק ותעשייה, מעסק לעסק B2B ציוד ומכשירים, מערכות וטכנולוגיות, הנדסה ומדע, רכב, רפואה, בטיחות, קשר ומחשבים, חשמל ואלקטרוניקה, מוסדות לימוד והכשרה מקצועית, ארגונים ועמותות.
    יש בארץ מעט מאד פרסומאים שמבינים בענפים כאלה; יודעים איפה כדאי לפרסם, איך להכין חומר פרסומי אפקטיבי, גם עבור:
    • טכנולוגיות תהליכים וחומרים, ציוד מכשירים ומערכות.
    • מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית, קשר מחשבים ותוכנות.
    • אוטוטרוניקה, רכב, תחבורה ותעופה; הנדסה ובנייה, בטיחות ובקרה.
    • B2B = ציוד ושירותים "מעסק לעסק" - מיכון משרדי, אביזרי מחשב.
    • מדע ורפואה, בריאות וספורט, בטיחות מזון, בטיחות ילדים.
    • מוסדות להכשרה מקצועית, מכללות וקורסים, ארגונים ועמותות.
    • מזון, קוסמטיקה, היגיינה, חומרי ניקוי (גם עיצוב ושידרוג אריזות).